Pagina's

donderdag 5 december 2013

Shoplog Kruidvat, Action & Xenos

Kruidvat had de laatste tijd zoveel leuke aanbiedingen en acties, dus ik kon niet anders dan ze in mijn mandje te kieperen. Ook liep ik nog even de Xenos in. En toen ik toch lekker bezig was ook maar even naar de Action geweest voor wat nuttige spulletjes. Niet alles wat ik heb gekocht staat hierboven op de foto, maar die zie je wel in het artikel voorbij komen. Kijk mee!


Laten we maar beginnen bij de Kruidvat. Een paar weken geleden was er een 1+1 actie op ALLE makeup. Ik ben zelfs eerder weggegaan van school om hierbij te zijn. Daardoor heb ik bovenstaande producten kunnen scoren voor de helft van de prijs. Scheelt enorm veel geld!

Highlighter van NYC. Deze kost normaal €5 euro. Eerlijk gezegd vind ik er niet veel bijzonders aan, behalve het leuke patroontje. Het witte gedeelte is wel perfect onder je wenkbrauw of in je binnenste ooghoek.

Maxfactor CC Cream! Ik wilde al lange tijd een BB of CC cream uitproberen, maar het is er nooit van gekomen. Bij deze actie besloot ik echt producten te gaan kopen die ik normaal niet mee zou nemen.

Zo ook deze prachtige rode lipstick van Maybelline genaamd 'Pleasure me Red'. Het is de Colorsensational lijn. Normaal €11,79 euro.
Op de foto komt 'ie een stuk lichter en zelfs oranje over... Maar trust me, hij is echt donkerrood.

Veel beautybloggers waren enthousiast over dit product. Het zou je ogen echt een 'open blik' geven. Bij mij lijkt het net of ik raar spul op mijn waterlijn heb zitten. Ik vind het niet bepaald mooi, maar meningen verschillen!

Een week later was er bij het merk Maybelline was een 1+1 actie! Ik wilde nog wel meer Colorsensational lipsticks naast de rode, want er zitten prachtige kleurtjes bij.


De Burt's Bees lipbalsem was nu €1,99. Ik ben er overigens heel tevreden over! Hij hydrateert erg goed omdat er granaatappel olie inzit.


De Maybelline lipsticks: ''Coral Tonic'' en ''Feel pink''.

 Ook nam ik twee Catrice oogschaduws mee, deze zijn €2,89 per stuk.

 Ik kreeg er zelfs eentje gratis omdat ik 250 punten op mijn Voordeelkaart had staan. Altijd leuk. :-)

Nu de Action spulletjes.

 Reinigingsdoekjes (€0,62), handig en goedkoop. De Pearl Drops wilde ik ook wel uitproberen voor €1,72. En de blush van MAX was €0,89 euro. Luhv action!

 MAX Blush in de kleur 866 Rosewood.

 En hier een swatch mocht je benieuwd zijn. Best gepigmenteerd. Niet teveel van aanbrengen dus.

 Ik was wanhopig op zoek naar de scrub van het merk 'Beauty Secrets' die ze bij de Action verkopen, maar ze lagen nergens! In plaats daarvan kocht ik deze Foaming Shower Gel (€1,99) waar ik al ervaring mee had met Rituals. De Garnier Bodybutter (€2,29) ruikt volgens de verpakking naar grapefruit, kiwi en appel. Ik merk er alleen niet zoveel van.

Deze geurkaars ruikt naar yummy kersen, dus die nam ik voor €1,09 mee om in mijn kamer aan te steken. De pluche knuffel(hond?) doneer ik binnenkort aan mijn puppy, zodat hij zich hopelijk niet zo alleen voelt wanneer wij er niet zijn. Hij voelt superzacht aan!

Deze mokken (€0,99) vond ik ook super schattig! Links heb ik aan mijn vader gegeven (goh), en rechts aan mijn moeder. Gewoon omdat het kan.

Bovenstaande dingen kocht ik bij de Xenos! Altijd neem ik twee pakjes noodles (rond de €0,40) mee in de kip variant. De Mr. Bean koekjes leken me ook wel lekker om mee naar school te nemen. En de led-lampjes (€3) ga ik om de spiegel in mijn kamer hangen. Zo creĆ«er ik toch een beetje een kerstsfeer.

Ze zat me de hele tijd te bespioneren tijdens het maken van de foto's haha.

C U soon,

Jaimie

Sla jij ook altijd dingen in bij een voordeelactie?

4 opmerkingen:

  1. je hebt erg mooie lipsticks gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankoopjes heb je gedaan en die poeder van NYC ziet er heel mooi uit :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Jaimie,

    Beetje erg rare vraag.. maar is die puche knuffel al opgegeten door jouw hond? Ik zoek er namelijk precies zo een.. maar kan nergens meer vinden.. is voor mijn zoontje van 2

    BeantwoordenVerwijderen