Pagina's

maandag 2 december 2013

New in: Canon EOS 600D


En weer een product die ik van mijn wishlist af kan strepen! Ik ben v-e-r-l-i-e-f-d geworden op deze camera. Hij bevat mega veel handige functies en maakt de scherpste foto's. Wat wel jammer is is dat ik door school weinig tijd heb om hem helemaal uit te vogelen. Ik zit te denken om een korte cursus bij Canon te volgen. Kijk verder voor wat kiekjes die ik heb geschoten met mijn nieuwe schoonheid.

Specificaties van deze camera:
- 18-Megapixel CMOS-sensor.
- Scene Intelligent Auto-modus.
- Full-HD EOS-filmmodus.
- Functiehandleiding op het scherm.
- Continuopnamen tot 3,7 fps.
- 9-punts AF-systeem met grote dekking.
- 1040k-dots varihoekscherm van 7,7cm (3,0 inch).
- Basic+ en creatieve filters.
- Ingebouwde draadloze flitsersturing.

Chicky functioneert prima als model!

Ik vind die gekleurde lampjes er altijd zo sfeervol uitzien. Heerlijk kerstig.
''Hey, I'm trying to sleep you woman!''

Ik heb mijn Canon EOS 600D + 18-55mm lens gekocht via bol.com. Deze is nu €399 euro inclusief verzendkosten.

Weten jullie nog tips & tricks voor een spiegelreflexcamera?

3 opmerkingen: