Pagina's

maandag 30 december 2013

Bye blogspot/blogger. Overstappen naar Wordpress!

Je leest het goed. Ik ga overstappen naar Wordpress! Er zijn veel meer dingen mogelijk en alles is een stuk professioneler. Ik vond dat het tijd werd om daarheen te verhuizen.

Daarnaast ga ik ook verder bloggen in het engels, omdat ik me met schrijven en lezen daarin wat meer thuis voel dan in het nederlands. Mijn nieuwe site wordt dan ook: byjaimie.com

Ook de fotokwaliteit is een stuk beter. Ik ga alle productfoto's/selfies/shoplogs met mijn nieuwe Canon EOS 600D schieten. Het ziet er vele malen beter uit dan voorheen!

Je kunt mijn nieuwe blog nu volgen met BlogLovin', zodat je up to date blijft. Hier zullen geen berichten meer op verschijnen.

C U soon (on my new blog)!

Jaimie

2 opmerkingen:

  1. Wordpress is zo fijn! En heel mooi!
    Ik volg je nu op Bloglovin ♥

    xx

    Nathalie

    http://www.nathalie-kemna.nl
    http://www.facebook.nl/nathalie.kemna.official

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik gebruik gewoon nog steeds blogger! mooie foto ook! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen