Pagina's

zondag 24 november 2013

Personal update: we krijgen een puppy!

Misschien had je het al op mijn Instagram gezien: we krijgen een pup! Nadat vorig jaar in november onze trouwe viervoeter overleden was zijn we allemaal een beetje van slag geweest. Mijn vader belde de fokker op, die ook erg schrok, want onze hond was nog best wel jong (9 jaar). Van het een kwam het ander en dus besloten we een nieuwe pup te nemen, bij dezelfde fokker. Het nestje is in oktober geboren en we hebben ze al mogen bekijken. Drie reuen kwamen er uit waarvan ééntje over een maandje met ons mee mag naar huis, yaaay!

De fokker geeft alle nestjes met pups een letter uit het alfabet. Dit nestje begint met de letter P. We zijn op de naam Percy gekomen. Ik kan nu al niet wachten om hem op te gaan halen!!

Het ras is een Duitse brak; een jachthond die op een Beagle lijkt, maar dan slanker. Hij heeft een wat spitsere, vleeskleurige neus en staat wat hoger op zijn poten.

Hier zijn ze nog maar een paar daagjes oud: 


Omdat het maar drie puppies zijn krijgen ze genoeg voeding van de moeder, dat is hieronder wel te zien haha.


Mijn foto op Instagram:
Het weekend vóór kerst mogen we hem ophalen, dus het is een heel leuk kerstcadeau haha. Can't wait!!

C U soon,

Jaimie

12 opmerkingen:

  1. Awwwwwwwww die is zo lief!! :) Wat een super leuk kerstcadeautje, haha! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh, wat schattig! Superleuk kerstcadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. How cute! XO

    p.s. op mijn blog mag ik twee armbandjes weggeven! klik hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah wat schattig, inderdaad het perfecte kerstcadeau! Wat een mooi ras ook, een vriend van mij gaat ook altijd op jacht en die wilde eerst ook een hond van dit ras kopen om mee te nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, wat een schatje zeg! Echt een perfect kerstcadeau :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahh, wat super schattig! Dit is inderdaad echt het perfecte kerstcadeau!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen