Pagina's

dinsdag 12 november 2013

Mijn favoriete Youtubers



Hi allemaal! Afgelopen week had ik tentamenweek. Het eind van elk blok is altijd heel stressvol, omdat dan in één keer zoveel af moet zijn. Als afleiding van het schoolwerk kijk ik tussendoor wel eens naar filmpjes op YouTube. Ook voor het slapen gaan check ik of er nog nieuwe filmpjes van deze youtubers zijn geüpload. Het leek me leuk om een paar van mijn favoriete youtubers aan jullie te laten zien. Misschien kennen jullie ze al, misschien nog niet. Lees verder als je benieuwd bent!

De meest grappige youtuber die ik ken: nigahiga. Ik volg hem al jaren en ga altijd helemaal stuk om zijn filmpes. De leukste vind ik toch wel de 'How to be ...' reeks. Hierboven zie je 'How to be emo':

Op Youtube heb ik uiteraard ook veel beautyfavorieten, waaronder Beautycrush. Ze maakt vaak lookbooks en lifestyle filmpjes, en doet leuke tags! Verder heeft ze zo'n mooi brits accent en is ze lekker haarzelf. En I luhv her hair.


Een grote favoriet van mij is AndreasChoice. Haar video's gaan niet alleen over outer beauty, maar ook over inner beauty. Je goed voelen van binnenuit. Ze geeft altijd erg goede tips. Daarnaast maakt zij de beste 'Do It Yourself' filmpjes, want die zijn erg origineel en leuk!

Dan: ilikeweylie, ook een beauty/lifestyle guru. Ik vind haar heel grappig om naar te kijken, en daarnaast maakt ze ook goede advies filmpjes over o.a. daten en jongens.



Jackiewyers. Naast dat ik haar heel mooi vind maakt ze de mooiste oogschaduwlooks! Ook haar hairtutorials zijn erg leuk.


Een ander humoristisch kanaal die ik pas heb ontdekt: Zefrank1. Deze man heeft echt gortdroge humor, maar maakt daarnaast ook wel eens filmpjes waarbij je echt gaat nadenken. Hier zie je 'True facts about the Owl'. Hij heeft dit soort filmpjes over meerdere dieren die ook heel grappig zijn!

De nederlandse NikkieTutorials is ook heel vermakelijk om naar te kijken. Haar hits and oh god no's van iedere maand zijn hilarisch!

Communitychannel door Natalie. 'The door hold dilemma' is het eerste filmpje wat ik van haar keek, en ik moest moeite doen om mijn lach in bedwang te houden in de trein. 

Naast al deze youtubers vind ik Macbarbie07 en zoella ook heel leuk, maar ik denk dat de meesten van jullie die al kennen!

Wat zijn jouw favoriete Youtubers?

10 opmerkingen:

  1. Deze kende ik nog niet allemaal! & wat heb je een leuke blog, ik volg je vanaf nu via bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind Beautycrush zo leuk!! :) De anderen ken ik niet, maar ik ga die filmpjes eens bekijken! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woehh nigahiga! Je moet ook eens the Sacconejoly's kijken!

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel kende ik nog niet, leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel kende ik nog niet, erg leuk om te zien :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die nigahiga filmpjes blijven echt super leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om te zien, er zijn er nog een hoop die ik niet ken! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk om te lezen! Ik kende de meesten nog niet, ga ze straks eens bekijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh wat leuk, thanks voor de tips! Ik ben nog niet zo heel lang actief op youtube (maakte al wel zelf filmpjes voor mijn blog maar gebruikte youtube dan ook echt alleen daar voor) nu ik Youtube steeds meer aan het ontdekken ben, en mensen mij meer ontdekken, begin ik het echt steeds leuker te vinden! Tof :D

    liefs Rosie

    BeantwoordenVerwijderen