Pagina's

dinsdag 15 oktober 2013

My new shoes!

Weten jullie nog dat ik in mijn herfst wishlist over een item sprak die ik al stiekem had gekocht? Dit zijn dus mijn nieuwe hardloopschoenen! Ik wilde ze al een hele tijd, omdat ik geen goede schoenen had om mee te rennen. Ze zijn van Adidas, terwijl ik eigenlijk hardloopschoenen van Nike zocht. Maar deze vond ik mooier staan en ach, als ze het maar doen. Lees verder voor details.

De doos waarin ik ze mee kreeg!

Het model is de Adidas Adipure Trainer 360. Een medewerker vertelde mij dat de schoenen uitstekend geschikt waren voor hardlopen, maar op de website van Adidas zie ik staan dat het indoor trainingsschoenen zijn. Jammer weer! Anyway, ze lopen in ieder geval heerlijk buiten, en dat het eigenlijk indoor schoenen zijn maakt me niet zoveel uit.

Productomschrijving: 
Een uiterst flexibele zool en de pasvorm van een handschoen geven je het gevoel dat je op blote voeten traint. Deze damesschoenen hebben een naadloos bovenwerk van mesh en geïntegreerde voorvoetondersteuning.
  • Naadloos bovenwerk van luchtig mesh voor maximale ventilatie en een zo natuurlijk mogelijke pasvorm
  • Special voor vrouwen ontwikkelde kraag voor een optimale pasvorm en comfort
  • Ge├»ntegreerde voorvoetondersteuning voor stabiliteit in alle richtingen
  • Comfortabele voering van textiel
  • Zeer flexibele zool die je het gevoel geeft dat je op blote voeten traint
  • Rubberen loopzool die GEEN STREPEN achterlaat

    Niet-afgevende NON-MARKING rubbermix zorgt voor uitmuntende grip op alle indoor oppervlakken.

De onderkant van de schoen. Deze is echt fel neon roze. Ik heb ze al aangehad, dus vandaar dat ze al een beetje vies zijn. Omdat het de onderkant is maakt het me weinig uit. Ze zijn heel erg lichtgewicht dus het voelt net of je geen schoenen aan hebt. Het zijn de meest comfortabele schoenen die ik gehad heb.

Mijne waren €89,99 euro en komen van de winkel Footlocker in Amsterdam. Ze hebben er echt een ruime keus aan hardloopschoenen, dus voor ieder wat wils. Ik heb daar tevens leuke Nikes gespot voor rond de €65 euro.

C U soon,

Jaimie

Hebben jullie een paar hardloopschoenen?

5 opmerkingen:

  1. Zijn echt super tof zeg, gave kleuren vooral!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die zo leuk he! Mijn zus heeft precies dezelfde en zij is er ook zo positief over. Ik zou ze zelf ook wel willen, maar dan de zool in de kleur turquoise.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, ik vind het leuk zwart en dan een felle zool.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze gaaf zeg, heel tof met die felle zool. Wel apart trouwens dat die verkoopster vertelde dat ze voor buiten zijn terwijl op de website staat van niet! Maar daar zullen ze vast niet minder lekker om lopen :)
    Leuke blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen